VR Tality

Propòsit del projecte

VR Tality és una iniciativa finançada per l’Instituto de Servicios de Museos y Bibliotecas dels EUA, que aposta a donar suport a la salut mental dels adolescents a través d’activitats de producció i codiseny d’experiències de realitat virtual

El projecte ofereix un pas a pas que inclou els elements a considerar i les accions necessàries perquè el personal de biblioteques públiques pugui portar endavant projectes de codiseny amb adolescents.

Aquesta iniciativa promou que els adolescents participin activament, amb els seus mentors adults, en el disseny d’una experiència de realitat virtual destinada a ajudar altres adolescents a relaxar-se i desestressar-se, aconseguint amb això una reflexió sobre la cura de la salut mental en l’adolescència i la satisfacció d’ajudar a uns altres.

Impulsors

VR Tality

Descripció del projecte

El projecte VR Tality promou experiències en les quals “aprendre fent” en el marc de biblioteques públiques, dona la possibilitat als estudiants de convertir-se en creadors.

Al mateix temps, aposta a estimular la creativitat, el pensament crític i la capacitat de col·laborar amb uns altres. I també utilitza l’exploració, la reflexió i el treball en equip com a vies per a incentivar la motivació, el compromís i l’apoderament dels adolescents.

XXSS

Participa

    Accepto que es tractin les meves dades per atendre la sol·licitud d'informació*Accepto que es tractin les meves dades per rebre el butlletí (opcional)

    Missatge enviat correctament.
    Hem enviat una còpia al correu electrònic que ens has facilitat
    Et respondrem tant aviat com sigui possible
    ';